România celor 1000 de milionari etici. Interviu cu Cristian Onețiu
- Interviuri
- 6 octombrie 2018
Ultima întâlnire a fost despre cifre și public speaking. Pe de o parte despre pragmatism, rezultate concrete, analiză și gândire de ansamblu, pe de altă parte despre energie, inspirație, manifestare autentică. Dacă la momentul de educație Irina Vasilescu, invitata noastră, ne-a predat o lecție veritabilă de public speaking, la momentul rezervat prezentării firmei, Adrian Sorocaniuc,
Afla mai multLa ultima întâlnire a bizz.club Iași am negociat, am ascultat, ne-am distrat, ne-am inspirat, ne-am jucat (la începutul momentului de educație) și am plecat acasă mai bogați. Da, mai bogați și la propriu și la figurat. Am ales să construim o comunitate a conversațiilor pline de sens și cu multe beneficii pentru dezvoltarea personală și
Afla mai multUltima întâlnire a avut o reputație bună, dar nu doar pentru că am vorbit despre reputație și branding cu Adrian Mironescu. Am avut mulți invitați noi, membri cu o energie pozitivă, orientată spre creștere și un moment de Spotlight la înălțime. Iulian Ihnatov ne-a purtat pe trei paliere de timp consacrate, prezent, trecut și viitor
Afla mai multÎn cadrul ultimei întâlniri am discutat cu Andrei Neștian despre vâscozitatea și velocitatea cunoștințelor. La momentul de Spotlight, Stela Florea de la Capryce ne-a povestit despre munca pe care o depune de 10 ani la magazinul de flori atemporale și cadouri inedite. La momentul de tombolă, ne-a oferit câteva premii consistene de la partenerii cu
Afla mai multLipsa forței de muncă și rata de fluctuație crescută afectează mediul de afaceri din România indiferent de industrie sau specializare, personalul fiind găsit cu dificultate (de la muncitori necalificați, constructori și confecționeri până la angajați în IT). Raportul activității din anul 2021 al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă a anunţat că în ţară
Afla mai multUltima întâlnire a fost entuziasmantă. Peste 25 de antreprenori au participat la sesiunea cu Dan Schipor. Am discutat despre sănătatea unei afaceri. Am reținut că nu există afacere sănătoasă fără profit. De asemenea, misiunea socială a unei companii e să genereze plusvaloare pentru stakeholderii săi (angajați, furnizori, clienți, finanțatori, proprietari, societate, comunitate).
Afla mai mult