fbpx

LinkedIn – mai mult decât o platformă de recrutare

LinkedIn –  mai mult decât o platformă de recrutare

Dacă în articolul precedent Elena Ghiniță a vorbit despre cum te poți promova pe LinkedIn chiar dacă ai resurse limitate, la întâlnirea 41 a singurului club de networking din Iași, bizz.club a vorbit despre importanța acestei platforme pentru construirea brandului personal șidezvoltarea notorietății brandului pe care îl reprezinți.

De ce LinkedIn?

  1. 707 milioane de utilizatori activi din toată lumea
  2. Peste 2 milioane de utilizatori în România
  3. 50% din utilizatori sunt manageri sau senior partners
  4. 4 din 5 membri au drept de decizie

În plus această rețea îți facilitează procesul de:

  1. Networking – găsești persoane care te pot ajuta
  1. Personal branding – îți creezi o reputație în domeniul tău
  1. Advertising  – promovezi afacerea
  1. Sales – vinzi produsele/serviciile într-un mod diferit

Ce aspecte trebuie să optimizezi atunci când vrei să-ți construiești brandul personal pe LinkedIn?

  • Poză de profil                                             
  • Background 
  • Titlu 
  • Descriere
  • Featured
  • Dashboard
  • Experiență și Educație
  • Licențe și Certificări
  • Voluntariat
  • Skills
  • Recomandări
  • Realizări

Ce trebuie să știi înainte de a începe o strategie de promovare pe LinkedIn?

În ceea ce privește conținutul organic:

  • Construiește o pagina relevantă și interesantă
  • Folosește-te de brand colors și imagini
  • Postează de 2-3 times pe săptămână
  • Folosește taguri
  • Încurajează-ți angajații/partenerii să fie activi

Iar dacă vorbim despre cel plătit:

  • Sponsored content
  • Sponsored InMail
  • Conversation Ads

Și cum toți proprietarii de afaceri își doresc în final să vândă, LinkedIn vine cu un concept nou în ceea ce privește acest proces. E vorba de social selling.

Social selling este procesul prin care înainte de a face vânzarea, se creaza o relație cu potențialul client. Cum găsești potențialii clienți?  Nu e un demers ușor, asta-i drept, însă poți începe prin a le trimite cereri de conectare, mesaje personalizare, InMails. 

Pentru mai multe detalii și strategii o poți contacta pe:

Elena Ghiniță

LinkedIn: Elena Ghiniță

Facebook: Elena Raluca Ghiniță

E-mail: elena@linkedist.com

Telefon: 0725691117