fbpx
728 x 90

Cum învățăm prin joc și joacă? Întâlnirea 24 a bizz.club Iași

Cum învățăm prin joc și joacă? Întâlnirea 24 a bizz.club Iași

Cineva ne-a spus în dimineața întâlnirii bizz.club că avem o creștere organică și sănătoasă la fel ca o pagină de Facebook care se dezvoltă într-un mod natural, fără să investești în promovare. În cazul nostru, cel mai bun mod de promovare este recomandarea membrilor din comunitate.

A fost o întâlnire jovială. Nu doar pentru că la momentul de educație Theodor Irimescu ne-a vorbit despre învățarea prin joc și joacă, dar atmosfera și momentele de networking dinainte și de după au un farmec aparte.

Joaca este unul dintre cele mai importante moduri în care copiii dobândesc cunoștințe și abilități esențiale. Din acest motiv, oportunitățile de joacă și mediile care promovează jocul, explorarea și învățarea practică sunt la baza programelor de formare. Dar asta e valabil și pentru adulți. Învățăm prin joacă ghidată. Atunci când avem un obiectiv clar de învățare, atunci când jocul respectiv ne dă energie și ne determină să ne angajăm într-o activitate cu sens, apar rezultatele.

Ce este joaca ghidată? Reprezintă alocarea unui scop (declarat sau nu) și a unui mentor într-o activitate de joacă, cu scopul de a încuraja explorarea aspectelor prestabilite și potențarea procesului de învățare rezultat.

Alte idei pe care ni le-a transmis Theodor Irimescu:

  • Legat de atenție și percepție, diferența dintre urechea stângă și cea dreaptă este de 7 cuvinte
  • Participanții caută să modeleze realitatea prin joacă
  • Jocul e vesel de obicei
  • Omul când se joacă e implicat mental, fizic și verbal
  • Pentru a reuși într-un domeniu trebuie să creezi un sistem coerent cu reguli clare și predictibilitate

La momentul de Spotlight, Răzvan Zvorișteanu ne-a vorbit despre parcursul pe care PROMER GROUP l-a avut în cei 16 ani de existență și a adresat două întrebări ”de control”:

  • Ce v-ar determina să plasați comenzile electronic?
  • Care e principala temere a voastră când achiziționați materiale publicitare?

În plus, ne-a povestit cum a reușit să crească productivitatea oamenilor și să eficientizeze câteva procese cheie, esențiale în domeniul de producție. Secretul? Nimic magic. Implicarea și determinarea oamenilor. Cu alte cuvinte, a pus accentul pe dezvoltarea resurselor umane și implementarea unor proceduri clare și ușor de urmat.

De regulă oamenii urmăresc atât factorii motivaționali, cât și factori igienici care țin de securitatea proprie, igiena și venituri. Dacă banii sunt mai puțini decât au nevoie pentru a-și satisfice nevoile de bază, atunci motivația și implicit randamentul scad semnificativ. Intervine demotivarea.

De curând, franciza bizz.club Iași a făcut 6 ani de când a fost înființată. Povestea continuă, dar la un alt nivel. Te așteptăm la o întâlnire de-a noastră pentru a simți pe propria piele emoția și farmecul unei întâlniri bizz.

Participă la următoarea întalnire bizz.club Iași