Bun, înainte de toate să vedem despre este este digitalizarea. Pe scurt, iei realitatea și o transformi în biți. În acest caz, realitatea se referă la domnișoarele date și la neutrul proces, ceea ce înseamnă că atunci când vorbim de digitalizare ne referim în marea majoritate a situațiilor la date și procese.
De ce să te digitalizezi?
Primul lucru evident e portabilitatea, urmează apoi facilitatea accesului din orice colț al lumii (poți accesa informația de oriunde fără să mai fii nevoit să intri într-o cameră să cauți documente), apoi diminuează timpii de răspuns, iar deciziile pot fi luate mai rapid. și mai puțin costisitor.
În cazul datelor:
- Rescrie/scanează documentele în format digital
- NAS (Network Attached Storage) ai posibilitatea să accesezi informațiile prin rețea)
- Google Drive, OneDrive, Dropbox, Box
- Next cloud
- Backup site ( unul din cele mail la îndemnână modurile în care poți să faci back-up e să-ți achiziționezi două NAS-uri)
Dacă e să ne referim strict la cazul proceselor (procesele se referă la companie: procesul de angajare, funnel de vânzare sau de marketing) atunci:
- Descrie procesul în cuvinte simple cu pași concreți
- Simplifică procesul astfel încât să ajungi la aplatizarea lui pentru că atunci când este mai liniar este cu atât mai accesebil și mai predictibil)
- Sales Funnel
- Aprobări
- Achiziții
- Proiecte
În ceea ce privește procesele de sales funnel, aprobări, achiziții, proiecte trebuie să reții că de obicei sunt liniare, iar cu cât simplifici fiecare pas și cu cât îl descrii mai bine, cu atât mai ușor îți va fi pe parcurs.
Acesta e cel mai folosit proces înafară de sales funnel. Cum funcționează? Simplu: iei un board și îi arăți clientului cum decurge procesul.
Beneficii ale aplicațiilor custom:
- privire de ansamblu
- restricționarea accesului
- detectarea anomaliilor
- salvează timp
- salvează bani
La momentul de Spotlight, Vasile Roman a vorbit despre…Spotlight.