fbpx
728 x 90

Călătoria spre performanță. Întâmplare sau strategie? Întâlnirea 21 din 2021 a bizz.club Iași

Călătoria spre performanță. Întâmplare sau strategie? Întâlnirea 21 din 2021 a bizz.club Iași

Ultima întâlnire a bizz.club Iași ne-a entuziasmat pe toți. Ne-a ridicat în picioare și la propriu și la figurat. Am plecat într-o călătorie imaginară cu autubozul și am oprit în fiecare stație echivalentă cu câte un serviciu al prietenilor noștri de la INNVISION.

Apoi am continuat călătoria mai înspre interior și ne-am oprit fiecare în mințile noastre pentru a reflecta la ce a spus Vasile Roman – executive coach la momentul educațional pe care l-a susținut.

 

Călătoria spre rezultate

Încep cu călătoria lui Iulian Sandu cu autobuzul, apoi migrăm spre călătoria interioară pe care ne-a prezentat-o Vasile. Sunteți pregătiți?

Prima stație în care a oprit Iulian este brandingul, vocea business-ului tău. E serviciul ideal care te ajută să-ți idenfici valorile, serviciile/produsele și viziunea prin care îți dorești să te expui publicului ideal pentru afacerea ta.

A doua stație este web development-ul. Dacă te oprești aici, ai șansa să-ți creezi o prezență digital remarcabilă și să-ți transformi vizitatorii în clienți.

Mergem mai departe și ajungem la atotputernicul SEO (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION). Cuvintele-cheie vor deveni cheia de dezvoltare a afacerii tale și te vor ajuta să fii în fața competorilor tăi.

Următoarea stație e Social Media Marketing. Dacă oprești aici, te poți familiariza cu preferințele și interesele clienților astfel încât să-i poți atrage în povestea brandului tău.

Acum că ești familarizat cu grupul țintă ideal pentru tine, vei putea folosi caracteriscile sale pentru a ajunge direct la consumatorii care au nevoie de serviciile tale. Poposești direct acasă la publicul tău prin Pay Per Click.

Acum că am călătorit cu Iulian prin cele 4 stații de comunicare, atenția se îndreaptă mai înspre interior, înspre introspecție și cugetare.

Întreabă-te unde ai greșit – călătoria spre interior pentru a ajunge la performanță

Vasile Roman, executive coach și general în rezervă ne-a transmis în esență că performanța ține într-o mare măsură de individ, dar ține foarte mult și de modul în care individul este privit și pus în valoare în mediul respectiv. Degeaba e motivat intrinsec să facă performanță dacă angajatorul nu găsește nicio formulă pentru a-l motiva și a-i oferi sprijin.

În schimb, trebuie să fii destul de nebun să crezi că poți schimba o companie, dar dacă ești suficient de perspicace, poți încerca să modifici procesul din respectiva companie astfel încât să-ți ofere și ție beneficii și plăcere

Ca angajator, atunci când recrutezi oameni gândește-te la memoria organizației și stilul în care tu te dezvolți, apoi ține cont mai mult de calitățile morale, de potențial și de felul în care personalitatea lui se poate adapta la stilul organizației tale.

Nu blama doar angajatul în caz că pleacă din firmă sau că nu performează așa cum îți dorești. Întreabă-te unde ai greșit tu și cum îl poți ajuta să găsească resurse pentru a performa și a da randamentul pe care ți-l dorești.

Leadershipul transformațional

Apoi aplică leadearshipul transformațional. Când discutăm despre o organizație în care vrei să faci profit și să-ți păstrezi angajații buni, ajută oamenii. Este o problemă care ține de tine în a cultiva oamenii. Trebuie să-i faci să-și dorească să muncească pentru tine. Cum? Determinându-i într-o manieră etică și cu implicare să conștientizeze că muncesc în primul rând pentru ei, pentru siguranța lor și pentru un trai mai bun.

Care e secretul?

E evident. Pe zi ce trece oamenii vorbesc tot mai puțin despre nevoile primare. În esență, aceasta sunt 4: statut, siguranță, sex și autorealizare. Statutul se referă la faptul că oamenii au nevoie să fie apreciați, să le mulțumești, să le recunoști munca în public. Omul trăiește câteodată pentru o bătaie pe umăr, pentru o aplaudare pe care o faci în public.

Ca antreprenor trebuie să-ți găsești momente în care să cobori către oameni, să te arăți interesat de nevoile lor, să fii coechipier cu ei și să jucați de la egal la egal la firul ierbii.

Așadar când vorbim de valorificarea potențialului uman nu putem vorbi de KPI și ROI. Când discuți cu oamenii arată-le că îți pasă de ei pentru ca și lor să le pese de tine. Investește în ei și adresează-ți continuu întrebări care privesc stilul tău de conducere.

Participă la următoarea întalnire bizz.club Iași
Participă la următoarea întalnire bizz.club Iași