Ultima întâlnire a avut o reputație bună, dar nu doar pentru că am vorbit despre reputație și branding cu Adrian Mironescu.
Am avut mulți invitați noi, membri cu o energie pozitivă, orientată spre creștere și un moment de Spotlight la înălțime.
Iulian Ihnatov ne-a purtat pe trei paliere de timp consacrate, prezent, trecut și viitor și ne-a inspirat să facem lucrurile pragmatic, organizat și bine planificat.
Revenind la momentul de educație, notează-ți următoarele idei și încearcă ulterior să le aplici în viața ta de zi cu zi și/sau în business-ul tău.
Ce este reputația?
Reputația este definită de credințele sau opiniile care sunt în general despre cineva sau ceva.
În plus, reputația are legătură cu:
- Experiențele anterioare ale unei persoane cu brandul.
- Ce spun prietenii sau colegii despre brand.
- Impresii ale mărcii pe baza oricărui fel de cercetare online, cum ar fi site-ul sau activitatea pe rețelele sociale.
- Indiferent dacă persoana respectivă a auzit vreodată de brand
- Un brand câștigă o reputație pe baza acțiunilor realizate.
Ce este brandul?
Când vorbim despre BRAND, vorbim despre percepții. Ce cred, simt și gândesc oamenii despre produs, serviciu, companie, loc sau despre un OM.
Ce este brandingul?
BRANDINGUL reprezintă crearea și apoi managementul acestor percepții. Procesul de creare și administrare al asociațiilor care generează imagini și sentimente în legătură cu un brand.
Ce reprezintă brandul personal?
Modul prin care o persoană își construiește reputația. Procesul de a aduce abilitățile, personalitatea și caracteristicile unice într-o identitate ce te ridică deasupra competitorilor.
Pentru a construi un brand personal puternic, răspunde la întrebările:
1.Ce te pasionează să faci? Ce te motivează? Ce îți aduce satisfacții?
2.La ce ești bun în ce faci? Care e atuul tău profesional? De ce ar vrea cineva să lucreze cu tine?
3.De ce crezi ca are nevoie societatea? Cum îi poți ajuta pe alții?
Te-ai gândit și tu că:
- Oamenii au prea multe opțiuni și prea puțin timp?
- Majoritatea ofertelor au calitate și caracteristici similare?
- Tindem să ne alegem de bază de cumpărare pe încredere?
Și atunci, ce faci?
Răspunsul este intuitiv. Investește în brandul personal. Construiește încredere.
Încrederea = siguranță, soliditate, autenticitate + încântare.
De asemenea, încrederea e generată și în momentul în care reusești să rezolvi probleme concrete ale cliențiilor tăi.
Așadar, investește în brandul personal, generează încredere prin acțiunile concrete pe care le inițiezi cu scopul de a rezolva probleme reale ale oamenilor și creează experiențe plăcute cu brandul tău.
Te așteptăm la următoarea întâlnire bizz.club Iași! Înscrie-te completând formularul de mai jos. 👇