fbpx

Obiective și indicatori pentru performanță. Întâlnirea 38 a bizz.club Iași

Obiective și indicatori pentru performanță. Întâlnirea 38 a bizz.club Iași

Întâlnirea cu numărul 38 a bizz.club Iași a fost despre strategii și obiective pentru atingerea performanței, despre idei geniale și asigurări de viață.

Vă povesteam săptămâna trecută de întrebarea-provocare a dimineții și despre avalanșa de răspunsuri faine pe care o produce.

Întrebarea care i-a provocat de această dată pe antreprenori sună cam așa: ”Care a fost cea mai bună idee pe care ați avut-o în ultima vreme?” și a generat pe de o parte răspunsuri specifice și personalizate, dar pe altă parte am sesizat și un răspuns standard care a venit din partea mai multor membri:

Cea mai bună idee din ultima vreme a fost participarea/înscrierea în comunitatea bizz.club Iași”. Bănuim că nu au fost răspunsuri de complezență, ci oamenii chiar se identifică și rezonează profund cu spiritul nostru. Le mulțumim.

După acest moment, a urmat prezentarea lui Cătălin Manole care ne-a comunicat câteva aspecte importante pe care companiile ar trebui să le cunoască despre asigurarea de grup.

La momentul de educație, Ruxandra Bucevschi a susținut un adevărat masterclass, oferindu-ne direcții clare și exemple specifice din experiența ei de antreprenor.

A vorbit despre cele 4 niveluri pe care un antreprenor trebuie să le parcurgă și a punctat elementele esențiale pe care e bine să le urmărească în fiecare etapă. Ulterior, a aplicat un chestionar pentru ca antreprenorii prezenți să realizeze etapa în care se regăsesc, iar în cele din urmă, în funcție de rezultate, și-au setat o serie de obiective pentru perioada următoare.

La nivelul 1 ești în situația în care ai timp, dar nu ai bani. Ce faci?

Iată întrebările la care trebuie să-ți răspunzi pentru a-ți clarifica o serie de aspecte cheie:

  • Lucrezi cu un to do list săptămânal?
  • Ai construit o ofertă pe baza avantajelor și beneficiilor?
  • Ai o bază de date a clienților?
  • Ai făcut profilul clientului ideal?
  • Ai adunat testimoniale?

La nivelul 2 e poate cel mai dificil. De ce? Pentru că nu ai nici timp, nu ai nici bani.

  • Ai delegat cel puțin 3 activități pe care înainte le făceai tu?
  • Lucrezi cu un to do list săptămânal?
  • Folosești cel puțin 3 canale de promovare diferite?
  • Faci networking în mod activ?

La nivelul 3 începi să intri în linie dreaptă, dar timpul rămâne la fel de limitat, însă pe partea financiară ești pe plus.

  • Ai un set esențial de KPI-uri de marketing, vânzări, financiare și de echipă?
  • Faci marketing educațional?
  • Lucrezi la bugete și rapoarte pe care le monitorizezi zilnic?
  • Ai procedure funcționale pentru toate nivelele din firmă?
  • Ai o echipă de middle management și un manager general care acționează ca un intraprenor?

Trecerea la nivelul 4 se realizează mult mai ușor dacă reușești să bifezi cât mai multe aspecte din primele 2 etape. La nivelul 4 ai și timp și bani.

Ulterior, după ce ai pus la punct toate aceste aspecte, ți-ai clarificat în ce etapă te afli și ce trebuie să faci, începi să îți setezi obiective în 3 zone diferite:

Obiective financiare

Exemplu:

Obiectiv de performanță strategică: Creșterea venitului în următorul an cu x%

Indicator de măsurare: KPI Cifră de afaceri

Cale de acțiune: Deschiderea unui magazine online

Obiective clienți

Exemplu:

Obiectiv de performanță strategică: Atingerea unui număr de x clienți

Indicator de măsurare: X% clienți noi din total

Cale de acțiune: promovare evenimente

Obiective sisteme și proceduri:

Exemplu:

Obiectiv de performanță strategică: Creșterea nivelului de satisfacție al angajaților și o mai bună integrare a angajaților noi.

Indicator de măsurare: Perioada medie de lucru a unui angajat/Ponderea tinerei generaţii în totalul angajaţilor

Cale de acțiune: Participarea la evenimentele organizate de firma unde prezența nu este obligatorie.

Obiective dezvoltare personală/profesională

Obiectiv de performanță strategică: Îmbunătățirea competențelor profesionale

Indicator de măsurare: Scorul obțiunut la testarea finală

Cale de acțiune: Recomandare personalizată de numǎr de cursuri pe angajat.

Acum că ai o privire de ansamblu asupra traseului care te poate duce la performanță, nu îți rămâne decât să aplici tot ce-ai învățat.

Te așteptăm în ”etapa a 5-a” la o întâlnire de-a noastră săptămânală pentru a deprinde și alte căi de acțiune care te pot conduce pe drumul performanței.

Participă la următoarea întalnire bizz.club Iași