Cu peste 10 ani de experiență pe piața serviciilor de consultanță și juridice, MOLDROM și-a dezvoltat portofoliul de servicii pornind de la principiul integrării complete a soluțiilor de bussiness.
Începând din acest an, un amplu proces de creștere a condus la posibilitatea oferirii unor servicii complete de consultanță pentru dezvoltarea întreprinderilor care cuprinde 3 arii :
- Servicii de contabilitate și resurse umane (Moldrom Finance SRL);
- Servicii de prevenire și administrare a procedurilor de insolvență (Moldrom Insolvency IPURL);
- Servicii de consultanță, asistență și reprezentare juridică (Cabinet de avocat Daniela Arhire).
Reușita vine tocmai din modul în care, de-a lungul timpului, au perceput evoluția mediului de afaceri. După înființare, odată cu dezvoltarea afacerii, riscurile la care este expusă o întreprindere nu pot fi ignorate ci, dimpotrivă, ele trebuiesc identificate, conștientizate și gestionate cu profesionalism.
Experiența ne-a demonstrat că numai prin dedicare, onestitate și responsabilitate se pot construi parteneriate durabile. Fiecare parteneriat a reprezentat o nouă provocare și un mare pas înainte în oferirea de soluții adaptate fiecărui antreprenor.
Servicii :
– Moldrom Finance SRL oferă servicii financiar contabile și de administrare a personalului în cadrul soluțiilor integrate de bussiness (respectiv : servicii de contabilitate, servicii de salarizare, consultanță financiară, administrare de personal, evaluarea personalului, sisteme de remunerare și compensare a personalului, consultanță pentru dezvoltarea resurselor umane).
Echipa este formată din specialiști cu experiență atât în gestionarea proiectelor ample, pentru companii mari, dar și pentru întreprinzători mici și mijlocii, în special start-up-uri.
Contabilii se regăsesc în toate întreprinderile, acolo unde le revin preocupări privind organizarea tuturor aspectelor privind managementul financiar și raportării rezultatelor financiare.
Experții lor au depășit stadiul de ținere a unei evidențe contabile simple, de studiere a trecutului societății și de pregătire a bilanțului, pentru a întreprinde analize, a sprijini eficiența conducerii unei afaceri și a deveni, în general, forța care promovează, permanent, îmbunătățirea activității clienților lor.
– Moldrom Insolvency are o vechime de peste 10 ani în activitatea de practician în insolvență, fiind considerată una dintre societățile de top din acest business. Societatea s-a impus și și-a consolidat poziția prin modul de gestionare a fiecărui caz în parte, oferind soluții în concordanță cu specificul societăților din portofoliu. În timpul procesului de insolvență, rolul administratorului judiciar este fundamental, atribuțiile, deciziile și strategia acestuia influențând decisiv succesul procedurii de reorganizare judiciară. Sunt concentrați în primul rând spre salvarea societății cu probleme și continuarea activității acesteia. Serviciile Moldrom Insolvency acoperă toate etapele procedurii insolvenței și oferă o largă varietate de metodologii în funcție de specificul societății și piața pe care funcționează.
– Cabinetul de avocat Daniela Arhire, constituit în anul 1999, a câștigat recunoaștere națională în lumea dreptului şi a mediului de afaceri, prin întreaga activitate de asistenţă juridică şi de reprezentare desfășurată până în prezent. A promovat cele mai eficiente soluții pentru apărarea drepturilor clienților săi, prin experiență, competenţă, creativitate și dedicare faţă de valorile profesiei de avocat, în toate cauzele, de la cele simple până la cele complexe. Astfel, Daniela Arhire coordonează întreaga activitate profesională, cu precădere cea de asistare şi de reprezentare în litigii a clienţilor, dar este și coordonatorul activităţii de consultanţă.
***
Practic, misiunea Moldrom este de a sprijini clienții să își păstreze și să își crească afacerile prin oferirea de servicii de consultanță specializată.
Valorile care îi caracterizează sunt :
Etica și integritatea profesională – respectă codurile etice ale fiecărei profesii integrate și promovează etica în afaceri în toate proiectele și în toate relațiile de afaceri în care sunt implicați;
Responsabilitatea – sunt responsabili pentru acțiunile lor și pentru soluțiile oferite, asumându-și răspunderea indiferent de situație;
Valoare adaugată – se implicăm în proiecte în care pot aduce plus-valoare prin cunoștintele și competențele dobândite.
Beneficii :
– Cunoașterea aprofundată a mediului de afaceri local;
– Cunoașterea legislației cu adresabilitate mediului economic;
– Raport cost/calitate echitabil pentru serviciile oferite;
– Flexibilitate și deschidere pentru identificarea de soluții adaptate fiecărui antreprenor, de la start-up până la companii dezvoltate.