fbpx

Manifest către un antreprenor sceptic

Manifest către un antreprenor sceptic

Într-o lume în care informația e din ce în ce mai accesibilă, iar portițele cunoașterii larg deschise, apare inevitabil întrebarea: „Eu cu cine votez…pentru o informație utilă?!” Celebra întrebare a cetățeanului turmentat se transformă brusc într-o întrebare a antreprenorului bulversat… de cantitatea de informații la care este expus zilnic. Se spune că informația înseamnă putere, însă e doar putere potențială. Dacă nu ai ce să faci cu ea, nu are nicio valoare!

Având atât de multe resurse, multe dintre ele gratuite, antreprenorii și managerii devin din ce în ce mai sceptici când vine vorba de evenimente online care implică o sumă de bani.

Ne-a întrebat zilele trecute un antreprenor care participă la DEVOS 6: „Voi cum faceți publicul să conștientizeze valoarea pe care evenimentele voastre o poate oferi?”

O întrebare care ne-a pus pe gânduri, dar evident că nu ne-a pus și în dificultate. Știind că cele mai bune răspunsuri pentru afacerea ta le găsești tocmai la publicul tău țintă, noi am răspuns în cele din urmă cu o întrebare „Dar pe tine ce te-a făcut să conștientizezi valoarea atunci când te-ai în scris la DEVOS 6?”.

Zâmbește oarecum surprins de întrebare.

„Păi, în primul rând vă cunosc de mult timp, am participat și în trecut la evenimentele voastre, fac parte din clubul de networking bizz.club și știu câtă implicare și efort depuneți mereu.”, spune antreprenorul nostru căruia i se poate citi în privire ”revelația”. În plus, adaugă el „datorită implicării mele în bizz.club și a participării la DEVOS am reușit să cunosc un partener de business cu care în prezent sunt prieten și dezvoltăm împreună o afacere.

Așadar, dragă antreprenorule, atunci când ești sceptic în legătură cu un lucru caută dovezi sociale, recomandări și cel mai important activează-ți gândirea critică. Mai multe despre cum să folosești și să aplici gândirea critică, găsești în acest video, unde Radu Atanasiu, profesor de Critical Thinking vorbește pe larg despre acest subiect, în cadrul unei întâlniri a bizz.club Iași.

La DEVOS 6 nu vom vorbi neapărat despre gândire critică, dar în mod cert vom aplica principiile ei. Petre Nicolae, speakerul nostru, (consultant în probleme de business la una din cele mai mari firme de consultanță din țară și ex. manager Coca – Cola) va folosi o metodologie concretă de analiză a problemelor de business PERSONALIZATĂ pentru fiecare antreprenor, astfel încât fiecare participant să afle o soluție concretă cu privire la o problemă specifică de business.

Pregătim și alte surprize: un speaker internațional, tombolă cu premii consistente (suma totală a premiilor va fi peste 1000 de euro) și momente inedite cu parterii noștri.

De asemenea, chiar dacă ne întâlnim după 5 ediții offline, iar acum în premieră online, acest lucru nu este un impediment pentru a face ce știm foarte bine: networking la un nivel înalt. Prin urmare, prin intermediul „breakout rooms” participanții acestei ediții vor avea ocazia de a face networking și implicit a dezvolta o potențială relație de business cu ceilalți participanți.

Restul e… networking & learning

DEVOS la VIVA FM

Bilete și alte detalii despre eveniment găsiți pe www.devos.ro