Ultima întâlnire ne-a regăsit în casă nouă, la Hotel-Eden Iasi.
.
O schimbare de bun augur, cu o energie nouă, oameni noi (invitați) și noi oportunități de creștere.
Socializare, networking, educație de calitate într-un cadru potrivit creșterii.
Dacă tot am pomenit de educație, în interiorul acestui moment, Diana Mihalcea-Baltă, ne-a povestit despre comunicare și PR și ne-a provocat la dezbatere și polemici cordiale.
Despre comunicare s-a povestit și se vor povesti multe, dar ce reținem din întâlnirea de ieri reprezintă aspecte cheie pentru o comunicare eficientă în acestă perioadă:
– comunică pe înțelesul oamenilor. Nu utiliza termeni inaccesibili și exprimări sofisticate. Oamenii fug de lucrurile cu care nu se identifică;
– creează comunități. Puterea lor e imensă. Oamenii se unesc în numele unor idei și idealuri comune;
– testează, testează, testează. Nimeni nu deține rețete magice. Publicurile sunt diferite și reacționează la stimuli diferiți. Află ce se potrivește cel mai bine pentru cei care te urmăresc;
– folosește-te de tehnologie pentru a optimiza cât mai mult procesele;
– diferențiază-te prin design și conținut de calitate;
– comunică mai relevant, nu neapărat mai mult;
– antreprenorul trebuie să iasă în față, să comunice mai mult despre brand.
La momentul de Spotlight, Robert Dalas ne-a introdus în povestea afacerii lui și ne-a arătat, pas cu pas, cum a transformat un hobby într-o afacere ce țintește extinderea globală.
În primul rând, ce este Pedalas.ro?
– E o platformă online cu antrenamente de ciclism de interior, live și înregistrate
De ce a apărut?
– Datorită nevoii exprimate a oamenilor de a continua să facă mișcare chiar și în condițiile limitării accesului la sălile de sport.
Te așteptăm săptămâna următoare la Hotel Eden, începând cu ora 7.45, să vezi ce lucruri faine se întâmplă la noi.