Întâlnirea cu numărul 7 a fost prilej de bilanț pentru clubul nostru. Ce-i drept, Ruxandra Bucevschi, cu ocazia finalizării mandatului de 6 luni în poziția de președinte al clubului nostru, a organizat o sesiune spontană de feedback-uri:
Ciprian Sângepanu: ”Pe lângă ideile practice, au fost și colaborări foarte bune în cazul bizz.club, recomandări. Partea de networking ajută foarte mult și sunt și rezultate.”
Cristian Tamaș: ”Am fost în alte cluburi, dar online. Am învățat singur și îmi lipsea interacțiunea, schimbul de idei cu oamenii. Bizz.club mi-a rezolvat nevoia asta și mi-a dat ocazia să testez și să-mi antrenez noi abilități (prezentare sub forma de elevator pitch, prezentare de 30 de minute, moment de prezentare al firmei)”
Paul Covalschi:” Mi-am consolidat multe informații și mi-am reamintit lucruri pe care le știam, dar nu le mai foloseam în business.”
Costel Isarie: ”Ruxandra, m-ai ajutat să-mi creez obiceiul de a face postări săptămânal atât în Google my business, cât și pe Facebook.”
Simona Rusu: ”Toate lucrurile au contat. E un soi de acadamie și asta m-a ajutat.”
Alex Crăciun: ”Am participat la multe cursuri online, dar nu m-au ajutat pentru că simțeam nevoia să fiu într-un grup mai restrâns și fizic. Am găsit clubul acesta care mi-a oferit fix ce aveam nevoie la momentul acesta: un partener pentru magazinul meu și un coach.”
Acestea sunt doar o parte din gândurile celor prezenți ieri. Le puteți urmări pe larg, aici.
Referitor la prezentarea momentului de educație, protagonist a fost chiar Cristian Tamaș. A fost interactiv, util și ne-a provocat să ne adresăm întrebări.
Ce nu poți măsura, nu poți crește, asta e cert. O primă idee importantă pe care am notat-o toți.
În plus, odată ce ai construit o serie de obiective și planuri stategice, pentru a menține nivelul de responsabilitate ridicat, e indicat să organizezi ședințe de evaluare și monitorizare la maximum 2 săptămâni. Evaluezi progresul, urmărești ce funcționează și ce trebuie îmbunătățit și în funcție de aceste aspecte, iei decizii.
Cum ajungi de la acțiune la succes?
Întâi stabilești ce vrei să faci (acțiune+detaliu+limită de timp), apoi pui la punct planul de acțiune (acțiuni care conduc la rezultat) și în cele din urmă îți setezi o serie de indicatori de progres ca să măsori succesul.
Recomandări privind definirea obiectivelor
- Începe cu finalul în minte
- Obiectivele se bazează mai mult pe inspirație și mai puțin pe logică
- Nu stabilim obiective pe baza a ceea ce știm că putem face (puterea obișnuinței)
- Nu te îndrăgosti de plan. Ajustează planul, nu obiectivul
Idei de final:
Implicarea top management-ului în proces generează ÎNCREDERE
KISS – Keep it simple, stupid! = menținem starea de simplitate
DISCIPLINĂ in stabilirea și monitorizarea priorităților măsurabile – 90 zile
CONSECVENȚA în organizarea ședințelor aduce RESPONSABILITATE
Concentrare pe măsurarea acțiunilor care conduc la rezultate – Lead kpi
Folosirea instrumentelor software + formulare, chestionare, măsuratori ajută la îmbunătățirea performanței.
Te așteptăm săptămâna următoare să vezi cu ochii tăi cum aspirațiile pot deveni realitate.